tisdag 18 oktober 2011

Tisdag... och pigg som en mört!

Gooooooooooooooooooood Morning!
I natt har jag sovit som en prinsessa :) *fniss* Bara synd att inte min prins väckte mig utan väckarklockan :)


Full fart framåt, en ny härlig dag! Inga måsten idag heller... Chris jobbade över i går och ska jobba över idag med.
Jag ska fixa lite tvätt, finns ju en del att vika nu igen *Ler* det tar ALDRIG slut med tvätt!
Ska bli så kul att Linda kommer till helgen, ska fundera lite på vad vi ska äta, får fixa meny i kväll!
Men nu... jobb!
Ha en underbar dag alla fina ♥ vänner!

5 kommentarer:

  1. Här ska det också vikas tvätt! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Det var samma här, en väckarklocka väckte mig kl 6 och sedan var det full fart ;)

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen.NU är det HÖSt på riktigt här i Uddevalla. Ush vad grått o regnigt o trist det är!
    Hm har inte hört ett knyst ifrån henne du skickade den till, du kan väl höra med henne också så att hon fått den..? Åååå så trist om den skulle fastna ngstanns, då inte ens jag har fått läsa innehållet=(

    SvaraRadera
  4. Haha. Ingen fara. Tusen tack för det & detsamma :)

    SvaraRadera
  5. Hej där
    Ja tvätten lever sitt eget liv o det finns alltid mer o mer o mer av den :)

    SvaraRadera