lördag 8 oktober 2011

Problem att kommentera på bloggarna?

Det verkar vara så att webbläsaren Explorer ställer till det för många!
Gör som mig!


Använd Googel Chrome istället!
Klicka på länken här nedan och hämta hem den, det är helt gratis, lätt att installera och den läser in sidorna snabbt och enkelt och man slipper att ha problem att kommentera!
http://www.google.com/chrome


Sen måste jag ju fråga er igen som använder er av ordverifiering/ ordkontroll... VARFÖR???
Vet ni ens om att ni har det tro? Jak kommer fråga alla som har det när jag ska kommentera hos dem så får vi se... fem personer hade ingen aning att de hade det på! Jag tror många drar sig för att kommentera för det är sånt kladd med det där! Så vill ni ha fler kommentarer, ta bort Verifieringen/ kontrollen!


2 kommentarer:

  1. jag håller med - att kommentera ska vara LÄTT, och helst ska man inte ens behöva fylla i alla sina uppgifter utan BARA kommentera, då är det som bäst :)
    Jag hoppas du får en riktigt härlig lördag vännen !! kramar

    SvaraRadera
  2. Hur tusan tar man bort det? HAr vi något sådan på vår blogg? Hahahaha jag har noll koll!
    Ps: jag fick ditt mail och vad säger du... vill du dit på förfest? Kan vara trevligt!

    SvaraRadera