tisdag 18 januari 2011

Wow... det är tisdag redan!

Oj, tisdag redan... undra vad som händer idag, förutom jobb och och det gamla vanliga.
Vad ska man blogga om idag då? Finns 1000 saker som man kan skriva om, oftast sånt som gör en irriterad, upprörd, glad, lycklig...just idag så har jag inte hunnit läsa morgon tidningarna än så jag är inte så upprörd *Ler*
Idag kan man ju blogga om Grammisgalan som var i går! Grattis säger jag till Robyn en av mina favoriter! Underbar tjej med en kanon röst!


Fyra grammisar tog hon hem!
Kommer ni ihåg låten hon slog i genom med... lät precis som "sladderbytta bingbong" hihihi... vi hade väldigt kul åt det när det begav sig... 1995, Do You Really Want Me
Vilken slagdänga det där var!


Lyssna och njut!
God morgon!

6 kommentarer:

  1. Robyn har verkligen blivit stor, GRATTIS för jag missade grammisgalan helt.

    Ha en bra dag! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. *FNISS* ha ja aldrig tänkt på att den låter så HEHE

    KRAM å tack för *tidiga inlägget* HIhi ha en braer dag

    SvaraRadera
  3. Hon är så bra! Vi har skiva nr 2 av hennes "svit"!

    SvaraRadera
  4. Morron! Ja nu är det tisdag och snart kommer våren med blommor och fåglar. Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  5. Morrn!!
    Ja Robyn är bra. En talangfull tjej det där med skinn på näsan. Gillas starkt.
    Vi lyssnar mycket på henne och gillar hennes senaste skivor:)

    SvaraRadera