söndag 2 januari 2011

Nyårsafton i bilder...

Vi hade en lugn och skön nyårsafton... med god mat och dryck och skön avkoppling.


 Se hela menyn här...
Förätten



Huvudrätten
Lite raketer hade vi med


Dessert som intogs efter 12-slaget


Även nyårsdagen gick i samma anda... och avslutades med pizza till grabbarnas förtjusning.

I dag ska jag plocka undan julen hade jag täkt... får väl se hur långt jag hinner.
Har ni julen kvar?

Idag ska jag ut på en promenad med hade jag tänkt, men det är snor halt än :(
Men solen skiner och det ser ljuvligt ut... så det blir nog en liten tur i alla fall.
Ha det så underbart!
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Åh så gott det ser ut *dreglar*..jag plockade bort Julen igår, jag har bara stakarna kvar i fönstren och dom får stå till nästa helg. Det blir så ljust och lätt inne när allt försvinner..Ha en bra dag vare sig du går ut eller ej i halkan. Kram

    SvaraRadera
  2. Fina bilder, såg supergott ut. har lunch om 30 min så hungern börjar komma :)
    God fortsättning!
    Kram Anna

    SvaraRadera