torsdag 9 december 2010

Buzzador


Jag har chans att få testa  Cliniderm genom Buzzador!
Håll tummarna att jag blir uttagen! Hade varit väldigt spännande att testa något annat än min vanliga L300

Är du en Buzzador? Inte..kika in här och se om du med tycker det är intressant att få prova olika artiklar gratis, du kan blogga om dem eller om du inte har en blogg så kan du bjuda hem vänner och arbetskamrater som får testa dem. Bara klicka på Buzzador loggan nedan så kommer du dit genom att jag bjuder in dig!
Berätta gärna vad du tycker!


Vi har fått testa bla. Kycklingfärs, Kaffe, Proviva, Halstabletter, Kattmat (ett par olika) Lovefilm.se (vilket jag fastnade verkligen för)
Det är jätte kul! så häng nu med och prova! Det är inget avancerat och du får grejerna levererade nästan ända hem (och en del till din dörr)

3 kommentarer:

  1. Ja visst var skalet fint! :D

    Åh hoppas du får testa det. Jag har bara testat en sak där än så länge. Man kanske skulle söka till lite fler saker. :P

    SvaraRadera
  2. Jag har också anmält mig till kampanjen som jag blev inbjuden till - jag har varit nyfiken länge på deras produkter och rengörningsskummet använder jag - faktiskt bra. Men spännande att prova andra också.

    Håller tummarna för både dig och mig!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jag har tackat JA till flera erbjudanden, men aldrig blivit uttagen.. :o((

    Ha en mysig helg.. // Kramen

    SvaraRadera