fredag 10 december 2010

Äntligen fredag!

Favorit dag!
Mysdag!
Jobbedag!
Familjedag!
Bakdag!
Så ser väl min fredag ut denna veckan... Efter jobbet ska vi hämta Emily så ska hon och jag baka Lussekatter... underbart gott recept... är nog det bästa jag har!
Kolla kommentarerna jag får på matklubben.se
Inte illa... men jag kan bara hålla med!¨
Jag har äntligen fått in bilderna på vildsvinet Chris sköt i går... och nej vi ska inte äta det än!
Vi lämnar in prov på allt köttet innan vi använder det! Vi vill inte få trikiner!


En riktig best! ...Jag hade nog backat om jag stod öga mot öga med den... hihi.
Nu är det ju tur att de är så skygga som de är så det är sällan man springer på dem om man för lite väsen när man är i skogen!
Men nu... fixa sista och åka till jobbet!
Recept kommer på Lussekatterna senare idag, och givetvis fredags drinken!
Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Wow vilken Best... usch tur de e skygga... e ju inte så vackra helle *skrattar*
    Mannens jobbakompisr jagar ju så man får höra historier hela tiden...

    Underbart med Fredag
    PS: japp e MIN dag imorn
    jag ska laga Lasagne (mannens önskan) + en löksallad m.m. som kocken tipzat om hihi funderade på saffransglass till kaffet men vi får se...

    Ha En Underbar Dag KraM

    SvaraRadera
  2. Ja fredag är härligt bara suga på karamellen dagen lång. Ikväll Idolfinal det ser jag fam emot!

    Ha en go dag och kväll det ska vi i Paradiset!

    SvaraRadera
  3. Tänk, Idolfinal ikväll och ni har lyxen att äta upp dom goda lussekakorna :)

    Ha en jätteskön fredag ihop!
    Kram Eva

    SvaraRadera