söndag 3 oktober 2010

Söndag... vilodag?


Tror inte det blir mycket vila idag...
Har varit uppe ett tag nu och ätit frukost och njutit av morgonen.... hade det inte varit för denna förbenade huvudvärk hade allt varit toppen!
Men har tagit panodil och hjälper inte det så får det blir migränmedecin ... *suck*
Men nu är jag i alla fall klar för att ut i trädgården och fixa lite.
Är ju en hel del att göra nu :) Härligt väder med sol och fint har vi med... så en promenad får det bli i eftermiddag.
Lite sur för jag inte kan få kameran att funka så jag kan ta lite vackra höst bilder.

Och min söta Emily var här en runda i fredags och jag fick en present av henne och Marcus :) Nya tavel kritor... ni vet sådana som man hade i skolan till svarta tavlan! Som jag har letat, men nu så har jag fått både vita och färgade :) Tack snälla!
Så nu kan vi spela dart igen..hehe och ändra min griffeltavla som jag skriver veckomeny på :)

Men nu är det trädgårdsdags!
Tjingeling

1 kommentar:

  1. Usch då.... låter tråkigt med huvudvärk. Hoppas den blåste bort med vinden idag, det drog rätt rejält när jag var nere i Åhus =)
    Önskar dig en skön vecka Maya!

    SvaraRadera