lördag 16 oktober 2010

Fullt upp!

Här är det höststädning av trädgård, och fix och pul... verkligen fått undan massor! Så härligt!
Just nu funderar jag på att baka något tills ikväll, ska ju se Dansbandskampen och hejja på Patrik's Combo!
Hade inte dom varit med hade jag aldrig tittat på det ...haha!
Men vad gör man inte för att lyfta fram dessa underbara killar lite extra i rampljuset!

Så Patrik, Anders och Fredde! Ge järnet ikväll... och Break a leg!

I går kom jag på mig själv när jag stod i duschen att jag är nog något besatt av L'Oréal 
Eller vad tror ni???


Var ju tvungen att ta en bild...hahaha!
men nu ska jag ut i köket!
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Kul me rensning :)
    Dansbandskampen är ingenting för mig, har aldrig följt de.
    Loreal ärockså mitt märke :)
    Kramis

    SvaraRadera