tisdag 4 maj 2010

God morgon! 
Men ärligt vet jag inte om den är så god, har inte ork att sitta här så jag får skriva ett litet inlägg bara, ryggen håller på att ta död på mig!
Men jag knaprar piller och försöker vila så gott jag kan... jobba gör jag givetvis. 
Men sen är jag helt slut!
Önskar man kunde köpa reservdelar! Gud vad underbart det hade varit!
Men jag återkommer med små inlägg tills jag är bättre :P 
Här regnar det och är riktigt tråkväder, jag längtar efter solen!
Ska försöka skriva lite mer ikväll!
Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Försök att ha en så bra dag som möjligt! Jag skickar lite sol:) Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon Maya! Förlåt att det tog tid innan jag fick reggat mej :-)Det låter inte alls kul att du har problem med ryggen, vet själv hur det är. Önskar dej en skön dag o någon sol kan jag inte skicka eftsom den lyser med sin frånvaro här uppe i norr. Kram Margreth

    SvaraRadera
  3. Tyvärr ingen sol i Malmö heller... Hoppas allt är bättre med dig nu och att din ryggont går över snart!

    kram Eva

    SvaraRadera
  4. åhh va jobbigt me ryggen, har en kollega som ska operera diskbråck om 2v.
    Du undrade om fotoprogrammet, bara o ladda ner gratis, googla på Photoscape och glöm inte o välja svenska som språk, jättekul o enkelt program. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset Anna :)

    Ryggen är som den är, vet ju att jag aldrig blir bra. Men nu har det varit hopplöst ett tag :( Går ju tyvärr ut över familjen!

    SvaraRadera