fredag 2 april 2010

Långfredagen!


God morgon!
Jag hoppas alla kom hem helskinnade från Blåkulla. Hihi
Känner mig lite piggare idag, hoppas det blir ännu bättre framåt dan, tänkte ju ta en runda och kika lite på konsten som finns här i Skåne!
Jag hoppas kunna lura med ungdomarna med, hmm... vet bara inte vad jag ska locka med? Vackra intressanta tavlor känns inte som deras grej! Keramik och silver konst kanske inte heller funkar!?
Vi får väl se!

Jag påskpyntade lite i går :) Inte mycket men ändå lite gult och några kycklingar!



















Så härligt att pojkarna kommit hit, vi åt middag ihop och pratade om skolor, jobb och allt annat som är spännande i deras liv.
Jisses vad dom utvecklas, både Robin och Simon börjar bli vuxna, Robin fyller 18 nästa gång och Simon 16!
Sen blev det film, vi tittade på Jennifers Body
Och så tittade vi på The Fourth Kind

Kan berätta att ingen av dem var något speciellt bra. Den sist nämnda är iofs en sann historia så den var lite läskig, för man kan ju inte förklara det som händer.
Men vi njöt av vara tillsammans och fika och se på film.
Vi fikade på Banoffee pie Och den var väldigt uppskattad av alla!
Klicka på namnet så kommer ni till receptet!

Nu blir det frukost här och bestämma vart vi ska köra idag :) Berättar mer senare!
Kramar till er alla!
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Låter som ni hade en underbar kväll o kul att ni har fått ner grabbarna. Ja konst kanske inte är ungarnas grej. Här blir det middag med främmande o annars tar vi det bara lugnt. Lite trött fortfarande efter provjobbandet

    KRam o Gladpåsk

    SvaraRadera