måndag 2 oktober 2017

Så himla taggad!

Jag har världens bästa jobb och chefer!

Jag är ju en lite nyfiken person som älskar lära mig nytt och vill bli duktigare på det jag redan är bra på...
Bra kan bli bäst... eller hur? :D *fniss* lite skrytigt, men jag har lite erfarenhet av nonwoven efter en massa år i branchen och nu och börjar verkligen känna mig säker på vissa material, tillverkningsmetoder mm.
Jag har lärt mig massor av mina kollegor och läst massor på egen hand, men ibland behöver man det lilla extra som gör att man blir ännu bättre.

Och när min chef undrade om jag ville gå en materialutbildning inom Nonwoven var jag inte sen att nappa och tacka ja!
Så jäkla kul.


Älskar att utvecklas, att lära mig nytt och lära mig mer.

Kursen är hos Edana i Bryssel, har ju varit i Bryssel ett par  gånger innan. En fantastisk stad med fantastisk mat!
Kommer kännas lite konstigt att vara där helt själv utan kollegor dock.
Men man får se det som en utmaning och ett äventyr!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar