lördag 19 augusti 2017

Visst är det kul med hemligheter...


Så länge jag vet vad som är hemligt! *skrattar*
Jag och Christel planerar Ladies Club Date :)  Är fantastiskt kul att få planera.
Vi får fria händer att hitta på precis vad som helst. Så länge det klarar budgeten.
Varje gång försöker man ju göra sitt yttersta att det ska vara något vi inte gjort innan. Jag tycker det är kul med nya upplevelser... dock inget på höga höjder *ryser*
Vi har ju redan gjort en massa kul ihop...Ridit islandshästar, badat tunna, haft träningsdag på Swetec, lagat mat ihop, varit i Budapest och shoppat, varit på spa, gjort Köpenhamn osäker, Haft kaffe kalas med hattparad, grillat, spelat laserdom och firat att genomsnittsåldern är 50 år *hahaha*
Vi träffas innan jul och kör julklappsleken och sen försöker vi även ha en date med våra respektive. Vi har väldigt kul ihop!  :)

Från början var vi 10 personer men numera är vi endast åtta!
Vi är 8 högljudda kvinnor med starka viljor och massor med jävlar anamma :D Och fy vad bra vi är!

I år är det som sagt Christel och min tur... och vi har ett tema...

Black and red dreams!


Vad vi ska göra kan jag inte avslöja... men vi har inte gjort det innan. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar