fredag 11 augusti 2017

Välkommen helgen!


Första jobbeveckan avklarad, lite sliten är jag dock, har ju hostat sönder något muskelfäste så lite öm och irriterad är jag.
Hoppas på fint väder så jag kan måla lite... om inte så får jag ha en myshelg med mycket vila och avkoppling. Funkar med eller hur?
Ser fram emot kommande helger, med besök av Chris syrra, Kick off med jobbet, Bröllopsfest, Ladies Club träff och sen en veckas semester i Santa Ponsa.

Så kan man bli annat än glad? Och vet ni... vi har redan bokat in nästa års semester med :P Road Trip i Sverige here we come :D


Här är några ifrån Ladies Club gänget när vi hade Hattparad och kaffekalas :D




2 kommentarer:

  1. du får va rädd om dig o vila när du har ont

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken, men ont har ju jag alltid!
    Lite drygt nu när jag äter jätte höga doser och det inte hjälper :( Men ska prata med läkaren igen snart :)

    SvaraRadera