tisdag 16 maj 2017

Jag älskar...

Jag är med i en utmaning, #JagUtmaning som  Johanna startat.

Och först ut är Jag Älskar...
Åhhh det finns så många saker jag älskar... Jag älskar livet, det gör mig lycklig!








Jag älskar mina barn, barnbarn, bonusbarn och min man.
Jag älskar sommaren och jordgubbar... och att äta god mat och dricka läskande drinkar.

 

Jag älskar doften av kaffe.
Jag älskar mina vänner och jag älskar att umgås med dem.





Jag älskar att ligga i hängmattan och se molnen segla förbi!




Jag älskar att gå vid havet, få sand mellan tårna och höra barn skratta!



Jag älskar regn ... fint strilande sommar regn kan göra mig lycklig!
Jag älskar att stoppa händerna i mylla och få jord under naglarna när man planterar.

Jag älskar att resa... upptäcka nya platser och skapa nya minnen.
Jag älskar musik, ljuvliga toner som gör mig glad... jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst ... det finns så mycket jag älskar...




3 kommentarer: