måndag 16 januari 2017

Saknaden suger...

 

Försöker tänka positivt, men ibland är det svårt...
Att förlora vänner suger!
Även om man vet att en person är sjuk gör det sjukt ont att de lämnar jordelivet.
I dag är det 2 år sedan min fina bästa vän Håkan gick bort!
Jävla skitsjukdom - Fuck Cancer!



Det händer fortfarande att jag tar telefonen och ska skicka iväg ett mess eller ringa honom.
Hans Motto var att - Livet är till för att levas här och nu och ingen dröm är för stor.
Han lärde mig att inte skjuta upp saker jag vill göra utan göra dem nu! Varför vänta!?
Bästa med Håkan var hans livsglädje hans ödmjukhet, omtänksamhet, och empati med andra människor!
Håkan var nog en av de mest generösa människor jag träffas nu menar jag inte med att ge presenter eller så utan bjuda på sig själv och sin tid. Man kände sig alltid välkommen i hans hem.



 
Jag är tacksam för vår vänskap!
Jag kommer alltid att ha en speciell plats i hjärtat för honom och älska honom som bara vänner kan.
Jag är tacksam för att jag fått lära känna honom och för att han gjorde världen till en bättre plats!
Jag ser fram emot tills vi möts igen!






1 kommentar: