onsdag 18 maj 2016

Vännert för livet!


Det är så himla kul att ha fått vänner för livet genom bloggen.

Jag är ju en väldigt social person som älskar att umgås och träffa vänner.


Och genom bloggen har jag fått flera vänner som jag nu räknar till mina närmaste vänner.

Annika och Mini är sådana vänner… i fredags var vi hos dem och jag åt något som för mig var nytt, raclette… riktigt gott och trevligt sätt att äta och umgås.

Vi blev ett trevligt gäng, Chris, Annika, Mini, Katrin, Oskar, Natalie, Katta och Raffe och vi fick träffa Morris för första gången, oj vilken sötnos.

Morris är Katarina och Raffes bäbis :P 




Bara kolla in honom.


Vi har fantastiskt kul ihop och man känner sig alltid så välkommen! Annika är som en lillasyster ♥
Vi har känt varann i 6 år nu,  sedan mars 2010, fantastiska roliga sex år... fyllda med skratt och en massa kul!

Annika och Minis blogg hittar ni här... Bring Bling To Everything


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar