måndag 23 november 2015

Härlig lördag med vänner.

Blev en fantastisk lördag kväll i goda vänners lag.
Black and White fest med Ladies club gänget och våra män.
Dock så fick Christian bli hemma då han inte är bra ännu i ryggen. Lider med honom. Vet hur ont det gör! Bara hoppas på att det vänder nu!

Jag tog bussen till Peter och Jenny och var tacksam att jag tagit termokjol på mig för oj vad kallt det var.

Väl framme blev jag väl mottagen och fick glögg att värma mig med!
Fantastiskt gott fröknäckebröd med chili bjöds till.
Sedan serverades Tacos med tillbehör (och grillade kycklingdelar till mig som inte äter tacos)
Drinkar , öl och vin ...bad i tunna för dom som ville det, lekar och tävlingar... helt klart en super trevlig kväll.
Tack Jenny och Peter.
Och ett stort tack till Sanna för skjutsen hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar