lördag 21 november 2015

God morgon!


Då var det lördag, doften av nybryggt kaffe sprider sig i huset.
Maken sover än.
Hoppas han lyckas sova några timmar till.
Han har fortfarande galet ont i ryggen.
Idag ska jag nog baka lite, och städa lite... blir sena kvällar innan man är hemma när man åker buss. Hemma mer än en timme senare om jag åker direkt. Men jag passerar ju stan då jag passar på att uträtta en massa ärende.
Så det görs ju att jag är ännu senare hemma. Sen är det ju de vanliga sysslorna när man kommer hem. Mat och tvätt mm.
Adventspaket ska slås in i dag så det är förberett och klart.
Kanske passa på att stryka lite med, en och en annan jullöpare och röda gardiner ska upp i nästa vecka.
Jag har några saker jag måste fixa inför julfikan med våra vänner. Det är dock ett par veckor kvar innan det är dags.
Sen har jag knåpat ihop önskelistor på beställning av döttrarna.
Men nu ska mitt kaffe avnjutas här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar