måndag 23 november 2015

Mys söndag

Vilken härlig söndag jag har haft...
Sovmorgon till 11.15. Då blev det kaffe och frukost innan jag cyklade till Em.

Hos Em hade Natalie och Melanie kommit och hunnit luncha innan jag anlände men mössan nerdragen över öronen (vilken syn!).  Julmusiken flödade ur högtalarna och de var i full färd med pepparkaksbaket.

Det doftade härligt och lite julkänsla kom krypandes.

Vi fikade, bakade och busade med Melanie!
En härlig eftermiddag.

Väl hemma lagade jag mat och provbakade mandelmusslor och blev jätte nöjd.
Bakade även Mariabröd som vi hade till Bron ihop med en kopp te.
Så gott och mysigt. 

Ramlade i säng efter midnatt och hade så svårt att somna ... var fortfarande full av energi. Men till slut lyckades jag. 

Frukost är nu  intagen och det är dags att göra vid sig.

För nu ska jag snart åka till jobbet! Marcus (svärsonen) är omtänksam och kommer och hämtar mig så jag slipper åka buss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar