onsdag 30 september 2015

Då testats det för fullt här hemma...

Fantastiska Loppiblogbag Höstkids har anlänt och provas!
Tack Loppi.se för härliga produkter.


Vilken härlig Loppi blogbag!

Min favoritprodukt ...jag är kär! Alcogel som är återfuktande och doftar ljuvligt av söta hallon, wow..kan det bli bättre? Den bor på jobbet och är perfekt när man har mycket kundbesök.


Eftersom Melanie var för liten att testa ett par produkter så tog jag hjälp av kollegorna på jobbet!




Vem blir inte glad för att få testa Prevent Spray från Linicin och slippa löss? Fast min kollega såg dock lite livrädd ut när hon fann den på skrivbordet och undrade om vi glömt berätta något :)
Men sen så var det bara glada miner och jag ska få utlåtande när lössen anlänt dagis... för va så säker... de kommer! Läs mer här om Linicins produkter. 



En annan kollega får testa Kids Zoo, gott vitamintillskott med kalk och D-vitamin, perfekt till hennes ena dotter som inte tycker om mjölkprodukter och ost.
Smaken fick 5 tummar upp kan jag meddela och deras mamma och jag provsmakade givetvis med och de var riktigt goda! Här hittar ni mer info och kan även köpa dem. 

Alla de andra produkterna kommer att testas efterhand, förkylningar vik hädan, här ska vi gå hårt inför med ColdZyme och hålla dem borta. Läs mer här om ColdZyme.

Santa Maria ska testas och jag kommer givetvis berätta vad vi tyckte. Tror det passar mig mer än maken :) Jag har redan botaniserat och kollat vad jag ska ha för något i mina grytor när jag testar dem. Kika in här vet ja...

Camilla Läckbergs barnbok kommer att läsas när Melanie blir lite större, dock har jag redan läst den. :) Givetvis kommer jag att recensera den. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar