måndag 2 juni 2014

Långledigt och underbara dagar.

Måndag och tisdag förra veckan var jag på kundbesök och utbildning i Borås.
En mysig stad, får nog besöka den utan ha tidspress.
Givetvis passade jag på att testa Åksjuketabletterna med ingefära från Acrilex som jag fick i min Loppiblogbag- sommar.


Bäst av allt var som vanligt hotell frukosten.
Jag bodde på Sköna Nätter i Borås. Inte det trevligaste hotell jag bott på men helt okej.
Sen blev det en arbetsdag på kontoret och sen var det dags för långledigt.


En god frukost och en härlig morgon promenad blev det på torsdagen.
Provade mina nya sockar från Ullmax, sååååå sköna. Även dessa fick jag prova genom Loppiblogbag -sommar.


Sen började röjjet, lekstugans tak behövde läggas om, så det fixades. 


Hämtade posten och blev glatt överraskad på fredagen att det kommit paket :)
Favorit paket från Glossybox med många spännande saker att prova på.
Deodorant från Panos, Hårinpackningar från Mood, Torrshampoo från Bangerhead och tandborste från Humblebrush och inte minst två prover från Vichy,


Även lilla altanen blev städad och hängmattan kom på plats ... så nöjd!

På fredag morgon susade vi upp och shoppade lite godsaker och det slank med lite "leksaker" med :)

Sen kom Katrin och Aysel och vi tre tog en mindre roadtripp :))))
Strand, strålande sol och massor med godsaker.
Så nice med tjejtid.

Chris var grillmästare och vi åt lax, och havsöring med goda tillbehör 


Det blev bubblor både vita och rosé, massor med drinkar, skratt och allmänt kul.
Vi njöt av att sitta på HB och njuta av utsikten vid vattnet :) 
Helt sagolikt.






Lördagen tillbringade jag här... i hängmattan med en god bok. Trött men nöjd och tillfreds med livet.


Söndagen blev det promenad, god frukost, städning av stora altanen i strålande sol!
Underbart.

Och oj vad det blommar nu i trädgården nu, så vackert.
Men nu hinns det inte skriva mer, dags för dusch och test av fler nya produkter.


1 kommentar:

  1. fullt upp o härliga bilder det är så fint ute nu när allt är grönt

    SvaraRadera