tisdag 10 juni 2014

Hotell Tvärdraget testar... Apoliva - brun utan sol

Priset är 99 kr och du hittar den här.

Oj vad jag blev förvånad över den vita mousse som jag fick ut, lätt och fluffig.
Enkel att applicera, ser bra ut än så länge... ska fortsätta applicera den några dagar.
Jag har ju resan solat lite så denna förhöjde snabbt den färg jag fått. 
Lite "gul" blev jag på kanten vid handen där jag missat tvätta bort överflödet när jag applicerade den. men annars bra.
Jag har aldrig använt brun utan sol så detta var väldigt intressant.
Blev glad att jag inte blev "randig" kletigt och morotsfärgad... jag har sätt andra använda brun utan sol produkter och alltid sagt att nääää... skulle inte tro det...
Men nu kan jag med använda brun utan sol.
Tack till Loppi, Loppiblogbag och Apoliva för jag fick prova på denna.
Betyget då... 
Jag är verkligen super nöjd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar