söndag 6 april 2014

Inte många knop gjorda idag...


Men oj vad kul jag haft, Balkanfesten var en succé! Det kommer mer bilder i ett annat inlägg :) Hinner inte..läs orkar! ...inte fixa det nu...
Har blivit film... helt urkass enligt mig och Chris...The wolf on wall street.
Tara och kaffe, pizza till middag... provat några av stjärnörterna, kommer även i ett annat inlägg. Fröpåsarna ligger på skänken än... hoppas på fler plusgrader... resväskan har INTE blivit packad... men åker inte förrän onsdag morgon, tidigt.
Ser fram emot att komma till jobbet och höra hur Kim hade det på mässan i Stockholm där hon presenterade Fine och Grace, två av våra produkter som lanseras nu i vår.
Nu ska jag inta sängen och burra mer mig bland alla kuddar och i ett tjockt duntäcke och vila min slitna kropp... märks man inte är 20 längre när man festar.


1 kommentar:

  1. hahaha du är för söt du! :) tack för fina komplimanger! ;) <3 kram!

    SvaraRadera