fredag 28 mars 2014

Jodå... jag lever...

Oj vad dagarna går fort, vad har hänt de senaste dagarna.. eller veckorna?
Jag har inte gått upp i rök eller så... bara varit lite mycket just nu.
Jag har hunnit vara på mammografi, klippa mig ... så skönt att efter fyra gångers ombokande så kunde Dorota äntligen sätta saxen i håret på mig!
Förra helgen kom Katrin och Niclas ner, vi spelade spel, Picasso... kul :D vår födelsedagspresent från Natalie och Christian, Tack den var perfekt. och så åt vi gott.
Fredagskotletter gick utmärkt även på en lördag :) Niclas och Katrin hade med sig en tårta som var sååå god.
Chris har invigt sina fina glas och prov smakat whiskyn han fick i födelsedagspresent.
I måndags var jag hemma hos en kollega på Änglakväll, väldigt intressant.
Det har varit våffeldagen, det är tulpantider :D
Det har varit kalas för Marcus ... Lasse han blev 26 så du kommer ihåg det :)
Vi har skapat en hiskelig massa triss... tomglas pantning = lotter ... men inte någon vinst inte!
Vi har ätit mysfrukostar och njutet av det vackra väder och promenader till havet, så underbar plats att va på.



Jag har hunnit med ett par turer på stan, Lindex har haft event med sina nyinkomna kläder, man fick ett modemagasin och nagellack i vårens mode färg.
Kristianstad har börjat blomma, vårblommorna står vackert i parker och vid byggnader.
Jag har köpt Kristianstad te som är underbart gott, testa i fall ni har chansen, säljs inne på The Spice tree.
Jag började på Dan Browns bok men slocknat varje kväll utan hinna läsa, mycket frånvaro av kollegor på jobbet kan suga musten av en. Men men det blir bättre.
Idag blev det halvdag på jobbet och ytterligare ett läkarbesök, nu inte återbesök förrän om 6 månader, dock remiss till Allergimottagningen för att se vilken medicin jag reagerar med nässelfeber på.



Denna helgen kommer Claes ner och ska umgås med oss, fast Chris och Claes lär väl fiska mest.
Ja vill få fint i trädgården men lovat Chris att ta det försiktigt! :) 
Vill ju inte paja ryggen igen.
Nu blir det lite mat och njuta av kvällen!
Önskar er alla en underbar helg!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar