torsdag 21 november 2013

Godis, gottis, snask... kärt barn har många namn.


Många har frågat efter julgodisrecept så jag tänkte göra det lite enkelt för mig.
Det är bara att gå in här så kommer alla godisrecept upp.
Där är Bountybollar, Wienernougat, Toffifee, Kolaris, brända mandlar, knäck och mycket mer.

Och jag skulle vilja ha er hjälp, gör ni något gott som bara är WOW? Maila mig så kanske jag testar just ditt recept och lägger upp det här... givetvis med din tillåtelse.

Min favoriter som jag har gjort är Kolaris, Toffifee och Wienernougat.


6 kommentarer:

  1. Man blir ju suegen varje gång man går in på din blogg! :)
    Massa gott som jag ska kika närmare på lite senare!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dessa recept har hängt mig länge... vore kul med lite nytt :)
      /kram

      Radera
  2. o vad gott det där ser ut skicka hit lite av det goda :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar du göra något julgodis, och i såfall vad?
      Kram

      Radera
  3. Sv: Ja det är verkligen tråkigt att du inte kan komma, men det kommer flera tåg... :)
    Hoppas julfesten blir bra och till belåten het.. jag ska tänka lite extra på dig i morgon kväll vid 19 tiden ;)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulle dig :) Jag kommer vara med på håll :P
      Vi får försöka fixa ihop något efter julhelgerna med...
      Kram

      Radera