lördag 6 juli 2013

Härliga dagar...

Och snart är det semester... fast jag har börjat njuta redan veckan innan!
I onsdags fyllde Anders år, vilket vi firade på Handelsbaren eller HB som den nu mera heter :) i Åhus med en öl, eller tre och lyssnade på Patricks Combo! Chris är fortfarande inte bra och fick stanna hemma... Men Isabell, Aysel, Anders och jag fick en njutbar kväll!


I torsdags var det 4 Juli, USAs nationaldag - självständighetsdagen och sommarfest med jobbet. Och det firades i amerikansk anda, BBQ, amerikansk öl och Flaggan var hissad :)



Vi fick en sagolik kväll, vädret var kanon och vi satt ute och njöt och åt och drack gott.
Stack ner en runda till HB och tog en öl och snackade lite underbara goa vänner innan jag cyklade hem! Var ju trots allt en jobbedag kvar!

Sen kom då fredagen, sista arbetsdagen inför 4 veckor lång semester :)
Sommar Kristianstad har ju börjat och jag valde att tillbringa kvällen med finaste Gurianne, som jag inte träffat på länge, hennes man Loffe spelade på Fredholms på Naturum så vi var och lyssnade på honom. Underbar somrig jazzmusik.



Vilket väder vi hade, sol sol sol :) Gör mig så glad och vaknade till en helt underbar himmel idag, helt blå ... Lovely!

Nu ska jag äta frukost, packa ihop strandgrejor och sen går jag ner på playan någon timme... borde fixa tvätt och städa... men struntar i det... regnar kanske i morgon så det gäller att passa på att njuta av solen :)
Ha en underbar lördag mina vänner!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar