lördag 25 maj 2013

Äntligen!!!


Idag ska vi ha Ladies Club träff!
Ska bli så kul att träffa alla vackra tjejer ♥


Vad vi ska? Ingen aning eftersom jag inte håller i det utan det gör fina Gisse och Sanna.
Så det ska bli så spännande.

Ända vi vet är att vi ska ha bad kläder med oss.
Sen är allt annat en överraskning. :) Härligt och spännande.

Faktiskt oroat mig att jag inte skulle kunna följa med, har ju verkligen inte mått bra i veckan som gått.

Igår har jag fixat i ordning lite böcker här hemma, kunde ju inte sova i natt så jag dammade dem... och när de skulle tillbaka fick det bli så här...

Så nu är dom satta i ordning enligt Feng shui ♥ för att ska harmoni.

Det fick bli dubbla rader för att få plats med dem... funderar starkt på ta bort alla ... himla dammsamlare...

I går satte jag ihop menyn till söndag :) Morsdag :)...Firar ni det? Ska försöka komponera ihop en ny dessert med bara, har grunden men måste piffa till det lite :)






1 kommentar:

  1. Sv: de e runkeeper vi har + att den ska gå efter gps å inte stegen SKUMMT alla fall...

    Vi ska fira svärmor ikväll så de blir fest hälsade hon igår hii

    Din bokhylla ser ut som mina köksskåp vill ha symetriskt å alla håll *örat till höger* lite koko kanske men ja vill ah de så...

    ladies club träff låter skitkul...

    Hade bäst KRAM min goa vän

    SvaraRadera