tisdag 2 april 2013

Lillan har blivit stor...

Idag händer det...
Min lilla tös flyttar hemifrån och blir sambo... Oj vad konstigt det känns.

Det kändes när Em flyttade hemifrån med då var ju Natti kvar hemma... men nu är det dags för henne med att flytta.


Mer om Påsken kommer i nästa inlägg hinner inte riktigt med ... men men så är det! Kommer sakna min lilla tös  
Natalie och Christian lycka till som sambos ♥
I dag börjar jag jobba riktigt tidigt därför kommer inlägget nästan mitt i natten..hahaha!

Ha en underbar dag alla! ♥



3 kommentarer:

  1. Jaa...Tomt lär dé bli,tro mig jag vet/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. förstår att det känns konstigt att barnen flyttar hemifrån. Vågar inte tänka mig hur det blir, tur det är många år kvar. ;-)

    SvaraRadera
  3. ja dom växer till sig, tack för senast var urkul o få träffas igen...

    SvaraRadera