måndag 22 april 2013

Då var det måndag igen!

Vilken underbar helg, i fredags kom Chris vän Claes ner från Tystberga.
Fiske stod på programmet, med tanke på vädret så var allt perfekt.... och havsöringarna är ju inne här nu.
Vi hade hela 6 plusgrader på morgonen på lördagen.
Det blev en stadig frukost, promenad vid världens underbaraste ställe... havet.
Inte så rask som jag önskar för min rygg har gett sig till känna igen.
Antagligen ogillade den mitt besök i Vetlanda och Kisa, hotellet i Vetlanda var helt perfekt.

Centralhotellet Vetlanda

Alltid trevligt att hälsa på våra kunder ute, inte ofta jag gör eftersom jag är innesäljare :)
Nedan kommer lite bilder från lördagen!





Givetvis blev det grillat... Fläskytterfile, rotsaksgratäng och sallad.



Fiske trion :)

Nu blir det att sätta fart och starta dagen med en promenad till bussen :)
Ha en underbar dag mina vänner.


1 kommentar:

  1. Trist att du har problem med ryggen.:(
    Hoppas det blir bättre snart.Kramiz..:)

    SvaraRadera