måndag 11 februari 2013

Händelserik helg!

Vi började fredagen med att ha Ladies Club träff... super trevligt, det var knytkalas och vi åt gott må ni tro... Ost/olivsnittar till förrätt, Pasta sallad med Kyckling, Foccatia, och sedan en ostbricka.
Sen blev det Chips och godis. Och mer vin. Underbar kväll!

Underbara tjejer :)
Favorit vinet var givetvis med.


Vi lekte paketleken

Min paket jag hade med mig.


Dagen efter... syns väl nästan *ler*


Denna vackra ljuslykta fick jag i mitt  paket.

Söndag middag... Mums.


Söndagen tillbringades med andra ord att baka och och fixa köttbullar och pannbiff till frysen.
Så skönt att bara kunna ta upp lite snabbt när man jobbar och är iväg sent!



 Kakorna är ju till alla kalas som ska hållas nu...


 Hitta härliga servetter på ica till kalasen :) Gillar dem verkligen!



Avslutade kvällen med en kaffe och jordnötskaka, de var lika goda fortfarande som första gången jag bakade dem...
Idag är det måndag igen och vardag... veckan kommer säkert gå i rasande fart!
Kala på lördag för Chris och mig, Chris fyller den 12:e och jag den 16:e :)
Sen ska vi klämma in alla ♥ dag där med :)
Fika på stan med underbara vänner ska med hinnas med hoppas jag ♥
Ha en underbar dag! Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Jizzez va hungi ja blev nu när jag klampa in hos dej å lämnar ett avstamp

    hade gott
    kram

    SvaraRadera
  2. Jösses va du hunnit med mycket..jag hann med att sätta upp afficher för vårt LH i området och fixa lite med lägenheten..thats it....bra jobbat där :)

    SvaraRadera