onsdag 13 februari 2013

Fettisdag, födesledagar och lite smått och gott!



Känner mig så lyckligt lottad, att få dela min tillvaro med underbara vänner, min kärlek och familj.

Jag har ett jobb jag älskar, människor i min omgivning som älskar mig ♥
Jag är lycklig helt enkelt! Och definitivt lyckligt lottad!


 I går var det fettisdagen så Kim min kollega löste vårt lilla problem så vi inte blev semlelösa :P ♥

 Vår "farliga" vakthund vaktar givetvis kontoret... *fniss* Finaste Hugo!



Eftersom det även var Christians födelsedag i går fick han bestämma middag... Tårta :) Smörgåstårta... behöver jag säga att han var nöjd? Och ännu mer nöjd blir han säkert på lördag när vi firar med familj och vänner!
Anneli; Chris blev 38 år i går!


Och glöm aldrig att glömma och förlåta... alla kan vi ändra oss och då förhoppningsvis till det bättre.


Men nu är det jobbedags!
Tjingeling fina ni!

1 kommentar:

  1. ja här blev det två semlor en å jobbet o en hemma :)

    SvaraRadera