måndag 28 januari 2013

Åhhh ...redan....


Oj vad jag hann mycket i går...
Jag handlade, städade, tvättade, bakade och betalade räkningar.
Ändå kunde jag mysa på sängen kl 19.00 med en tidning till så ska det låta började kl 20 :)
Nice.
Jag gjorde även smoothies och käkade Sushi! Gudagott!


Blåbär, kiwi och banan

Jag bakade Kokostoscarutor... livsfarligt goda!


I fredags var vi på Österslövs Byakrog och lagade mat på kickoffen med jobbet!
Super gott och väldigt trevligt.


Lördagen slappade jag och njöt av värmen från kaminen och tittade på The Killing med Joel Kinnaman... gillar den starkt!


Men nu är det dags att göra vid sig och åka till jobbet!
Ha en underbar dag mina vänner.

2 kommentarer:

  1. Låter som du haft en bra helg...Det har vi också. Hoppas veckan går i samma spår :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, helgerna går alldeles för fort.
    Mmm, sushi är så gott. Nu blev jag riktigt sugen men i vår lilla håla finns inget sådant fancy tyvärr. Så jag får snällt vänta till jag kommer till the big city. / Nettan

    SvaraRadera