fredag 12 oktober 2012

Nu är jag nöjd!


Sådär ja... vin förrådet uppdaterat inför lördagkvällen :)
Katrin kom ner en runda i går, alltid lika mysigt att umgås med henne. ♥
Vi åt middag... blev Lax med ananasris... så gott! Ändrades lite på receptet....igen...
Var tok mycket olja i receptet ...till vilken nytta undrar jag? Lax är fett som det är. Receptet hittar ni här!

Och så vann jag igår!!! Jippi!
Ett jätte fint hårvårdsset. Hos Liniz´-Resor och barn!



Men nu är det dags att göra vid sig och åka till jobbet!
Ha en underbar fredag ...för det ska vi ha!


6 kommentarer:

  1. Visst e de kul fylla upp förrådet...hihi... ska snart till D-land å shoppa loss *SLURP*
    vi ska åka på julmarknad i Rostock *första för mej* men ska va kul å fint... ha ju sett tyskarna hur mycke de julpyntar hehe där ligge vi i lä

    ha en skön dag
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Länge sedan vi var i tyskland

      Radera
  2. Många flaskor var det tur du inte ska dricka alla på en gång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ja inte dricker jag mitt i veckan men något glas på helgen är gott!
      Kram

      Radera
  3. Roodeberger drack vi igår - himla gott!!

    Hoppas ni får en mysig lördag.
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Prova Lindeman bin 40 om du inte testat, jätte gott!
      Kram

      Radera

Skriv gärna en rad och gör mig glad!
Spamm, anonyma och reklam kommentarer gör sig icke besvär. De plockas bort!