fredag 26 oktober 2012

I morgon bär det av :)

Ska bli så kul att äntligen träffa Henrik! Mannen som pratar om hundar!

Vi har blivit inbjudna på Halloweenfest :) Och utklädd måste man ju va :)


Liten hint vad jag ska ha...

Annika och Mini hämtar oss i morgon! Ja ni vet... Blingbling to everythig! Weeiiieee... tror vi alla är lika taggade :) Kommer bli kul att åka upp ihop :)

Sen om vi hittar ...ja det var ju det *funderar* Annika förlitar sig på att jag håller koll på det hela...Hmmm... Jag är ju planeringskärringen och hon virrhönan får väl läsa in karta och telefonnummer och ha en reserv plan :) *fniss* gasolkök och tillbehör ...haha, vi hamnar kanske i vildmarken :)

Lovar ta mycket bilder på alla kul folk :)
Tjingeling...
Nu drar Jag till Jen på ett glas vin och tjejsnack



1 kommentar:

  1. Önskar dig en trevlig fest och ser fram emot bilderna!
    Kram!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad och gör mig glad!
Spamm, anonyma och reklam kommentarer gör sig icke besvär. De plockas bort!