lördag 29 september 2012

Vilken dag...

Tur det var fredag i går :) Så jag kan vila idag....

Dagen fullkomligt rusade fram, för till jobbet, sen men Natalie på kirurgen där hon genom gick en gastroskopi :) Jisses vilken bra medicin det finns* Fniss* hon underhöll både oss som var med henne och läkare och sjuksköterskor :)
Hon var jätte nervös inför vad hon skulle göra men hon klarade det galant, med lite "lugnade" fniss medicin gick det som en dans :) eller i alla fall nästan!
Min svåger både skjutsade henne dit och hem, och mig tillbaks till jobbet! Tack Boris

När jag kom till jobbet upptäckte jag att mina höstkängor sjöng på sista versen ... bläää... skor är INTE roligt att handla.

Så hem till Em, ställde in träningen (får ta den idag istället) och ut på stan! ... satte siktet på Scorett 
In och började prova... jisses vad dyrt det är med ett par kängor, 799-2000 kr Men det är bara att bita ihop... nästa affär...Wallenbergs! Åhhhhhhhhhhhhhhhhh där står dom... underbara, mjuka satt som en smäck! Och inte bara ett par ...utan 2! Och båda favorit märket Ecco. Men ...Gaahaaaaaaaaaaa... ruinerar ju mig om jag ska köpa båda, 2800kr!!!
Så jag fick ha ågren och ta en promenad och bestämma mig...

En runda runt stan med Em, kolla Nilson, Ecco & Din sko vad de hade... Ecco hade ju dessa med... men vad hjälpte det mig...samma pris.
Så tillbaka och prova dem ännu en gång... Japp, jag hade bestämt mig, fick bli dessa!

Alltså de på den första bilden!

Sen blev det hem till Em, Chris hämtade upp mig där efter träningen och till Ica Maxi, handla det han glöm dagen innan och äntligen Hemåt ...mot fredags myset! 

Idag blir det frukost och mer kaffe nu. Sen fixa till lite här, är det uppehåll ska jag sätta undan utemöblerna!
Sen träning och lite pingel med Jen ♥ i Gårdshuset!
Ha en underbar lördag alla!





6 kommentarer:

  1. Önskar Dig också en fin lördag!

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga/Ha en underbar Lördag Kram!

    SvaraRadera
  3. Först o främst vill jag tacka dig för ditt fina gästbloggsinlägg hos mig http://rothvoss.blogspot.se/

    ja skor kan va ett himlans bekymmer o hitta o som du sger dyrt som F**. HA en underbar lördag nu själv ska jag snart jobba

    SvaraRadera
  4. Halloj,kommer hit från ditt gästbloggande hos Kenneth,nyfiken som jag är.*L*..
    Alltid kul med nya bloggar att kika på.
    Jag såg din jakt på sängar,och det är även jag,ja så smått i alla fall. Har man haft sängarna länge och dessutom stora vovvar som hoppar upp i dom då blir det slitet med åren. Men det är det här med priset då förstås,pengarna bara rinner iväg känns det som.
    Nåja,
    Ha det gott och ha en fin lördag
    Kram Mita**

    SvaraRadera
  5. Jag hittade dig hos Kenneth. Ville bara ge mig till känna att jag stövlat omkring
    Ska göra mig fix o färdig sen ska jag till en kompis och se trav
    jag kommer tillbaka, ha en snygg lördag

    SvaraRadera
  6. Jättefina stövlar har du hittat!

    SvaraRadera