fredag 21 september 2012

Härlig promenad, träning och paket!


Idag blev det jobb i vanlig ordning inklusive fredags mys med smarriga kärleksmums! Sedan hem till Em och byta om innan vi skulle ut på en runda vid hammarsjön.
Blåste ganska friskt men det var riktigt skönt så det blev 40 minuter i snabbt tempo så vi fick upp värmen.



Hammarsjön

Emily i full fart, svårt att fotografera i farten :) haha!

Chris var och tränade med Jim och Bert medan jag och Emily var på vår tur.
När jag kom till Emily så väntade en överraskning! Tack Annelie, du vet precis vad jag gillar :)

Älskar presenter och denna var ju inte helt fel ♥

När Chris och jag kom hem så väntade ett paket på mig, älskar paket!
Vad var det i paketet då... jo en mys poncho i fleece ...perfekt för kalla höstkvällar! Paketet kom från Amelia för jag gör kundundersökningar till dem. ♥ Härligt! Gratis är gott!


Här hemma Buzzas det för fulla muggar, doftar fräscht och som nytvättat i hela huset!
Underbart!
Men 3 "pinnar" är vad vi kan ha i vårt lilla hus...


Nu ska jag avsluta kvällen i min sambos närvaro och mysa lite innan jag deckar i sängen :) 
Ha en fortsatt skön kväll mina vänner.
I morgon blir det att hjälpa Jen att flytta ut från Bunkern och in i det söta lilla gårdshuset!


Let there be light! Hon kommer ha stora härliga fönster som släpper in ljus! Så fint!
Tjingeling på er!




6 kommentarer:

  1. Det låter som en helmysig fredag, frisk luft, motion och paket!:D

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  2. Så de sportas för fullt hos er, va kul!
    Och paket blir man ju alltid glad över (nästan) :)

    Ha en bra lördag! Kram

    SvaraRadera
  3. Alltid roligt att få paket.. *love it*

    Men, jag älskar att även ge paket..

    Ha en mysig helg.. // Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Att promenera eller halvspringa som det mer låter som är ju så härligt. Älskar att gå när det är höstrusk, fattar inte varför jag inte är lika förtjust i att gå på sommaren. Men det är nog då latmasken sätter in.

    Ha en fin lördag och söndag. Låter som att du behöver lite vila imorgon.

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Alltid roligt att få hem paket. Som julafton,typ ;)
    Hoppas att du får en bra lördag.
    Kram!

    SvaraRadera