tisdag 18 september 2012

Då har vi påbörjat en ny vecka!

Redan tisdag idag ... jobb som vanligt och sen blir det nog hem laga mat och landa mig i soffan... är så sjukt trött när jag kommer hem :S

Helgen var i alla fall skön, hann få undan lite i trädgården.
Vi var på EKO och shoppade i söndags, ny taklampa till helgen ...Äntligen skulle jag villa säga. Let there be light :)


Hittade en ny pasta kastrull och en stekpanna ...så de slank med hem. Så nu kan jag bara pannkakor igen :) Orkar ju inte kasta upp dem i luften med gjutjärnspannan :)))))
Lite annat smått och gott följde med hem också. ...ni vet det vanliga, värmeljus ( man kan aldrig få för många... har ett lager på 300st nu) Dusch creme, deodorant, tandkräm mm.slak med ner i vagnen.


Helgen som kommer blir nog att vi ska hjälpa Jen att flytta! Så glad för hennes skull att allt verkar lösa sig!
Älskar henne så mycket och vill bara se henne lycklig! Och hon kommer må så mycket bättre i en ljus fin lägenhet!
Hon väntar bara på klartecken från värden :)
Håller tummarna att hon får besked att det är grönt att packa ihop från bunkern och mot gårdshuset!

Snackade med Annika i går, vi ses nog för sällan, haha... nästan 2 timmar i telefon blev det :)
Åhh ni har väl sett alla deras underbara reseskildringar? Vill med åka på kryssning .., blir så sugen när jag ser bilderna på deras blogg! Kolla här! :) Och Deras Facebook sida här!

Men nu är det att fixa sig innan vi ska åka :)

Psstt... är lite glad med för jag har fått tillbaka min cykel, hel och fin :) utan vobblande bakdäck och utan att bli utfattig. Prisförlaget va 1300-1500kr, men eftersom det bara var själva däcket som var kasst gick det på 300kr :)))) Vilket måste betyda att jag kan shoppa annat kul för 1000kr nu, eller hur?

Tjingeling!









2 kommentarer:

  1. Självklart betyder det så. Du har ju tjänat 1000 kronor nu. Så ut och shoppa!! ;)
    Jag ser ju, att det kan du ju :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. jag gjorde pannkakissar ida men ja våga inte slänga upp dem i luften fast snutta ropade jag skulle hahaha



    hade gott
    KRAM!!!

    SvaraRadera