torsdag 5 juli 2012

Torsdag!


Woohooo... en dag kvar...efter idag alltså!

Det vill säga två arbetsdagar sedan börjar ledigheten!
Om det ska bli skönt ... oooohhh ja!
Jag har inte haft semester sedan förra sommaren så det ska bli såååååååååååååå skönt!
Jag behöver verkligen det!

Tyvärr blir semesterplanerna vi hade ändrade men jag kan inget göra åt det... besviken är vad man blir.
Men lite ska nog lösa sig i alla fall!

Hängmattan kan ingen ta i från mig *fniss* bara solen kommer så kan jag och en bra bok inta den :)))
Stranden är kvar...få sand mellan tårna och svalka min kropp...  det står på programmet!
Vänner ska besökas, musik ska lyssnas på, grillen ska gå varm :) 
Allt blir nog bra ändå!

Men nu... hej och hå! Jobbedags!




4 kommentarer:

  1. Förstår att du längtar, hoppas på fint väder bara. Själv jobbar jag nu fram till 16 aug, har ju redan haft min semester :(
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter underbart med semester!

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack, ja visst är det!

    Det fungerar faktiskt riktigt bra trotts att våra vildingar inte är så glada i andra hundar, men det är mycket social träning för dom med denna frallan och även griffonen som vi även passar i dag!

    Hoppas allt är bra!

    SvaraRadera
  4. Har lite samma agenda som du under sommaren. Låter skönt :)
    Jobbar till 12 i morgon fredag - sedan har jag semester.

    Ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera