fredag 29 juni 2012

Det närmar sig!


Nu är det bara en vecka och en dag tills min semester börjar :) Jippi, det behöver jag med besked!
Jag har varit helt slut gångna veckan så det ska bli ljuvligt med lite ledigt... vi börjar med en ledig helg, inte fel... jobbar sedan 5 dagar och sen är det ja... just det SEMESTER!

Har ni börjat er semester? Tar ni flera veckor i sträck eller delar ni upp den?
Läste någonstans på en tidning att man skulle ha 4 veckor för att känna sig utvilad, och sen stod det på en konkurrerande sida att det kvittade enligt en docent :)
Vad tror ni?

Igår fixade jag stora altanen så nu ser den normal ut igen :)
Räkningarna är betalda. 

Tältet är äntligen torrt så vi kan riva det :) ... så inget regn i helgen tack!
Men nu ska jag jobba sista dagen för denna veckan!
Vem vet, kanske det blir lite hamnfest i kväll... Chris var ju sugen på det med :)
Tjingeling!







2 kommentarer:

  1. Va härligt för dig med semester snart hoppas ni får en skön helg nu.
    Själv har jag 3 veckor kvar innan det är dags

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbar nästa vecka med sen börjar 4 härliga veckor för mig och 2 för Chris :)

      Radera