onsdag 25 april 2012

Singel och fågelfri! ♥


Det blev en ovanligt tidig nattning i går *fniss*... helt slut efter en dag ihop med Jen!
Det blev lunch och massor med snack och fika,  massa affärer och massor diskutioner... inget är som tingsrättsförhanlingar ... bläää... sånt tar på nerverna! Jag är ju en sån person som oroar mig lätt... och jag hade massor med oroliga fjärilar i magen hela dagen tills jag slutade på jobba.
Jag är glad för bra advokater som vet vad de sysslar med :)
Men kan man inte komma överens så måste det till, jobbigt för den parten som vill skiljas och den andra inte vill! Eller tror att det inte är så allvarligt!? Utan allt kommer nog bli bra... hon ändrar sig säkert... My ass... NO!
Men nu är det officiellt!
Grattis Jen, nu är du singel och fågelfri Jag är så glad för din skull och önskar dig alla lycka i världen!
Vi kanske få skaffa dig en sådan här T-shirt :)


Som du kan ha medan du väntar på den perfekta mannen :)))
Men vänta inte för länge... kanske bäst att sänka dina krav lite annars kan det gå så här...



*Ler* Dags att bli den den där underbara Pingel party Jenny igen! Så kom igen tjejen! Dags att börja leva!
Puss och Grattis!
Lycka till vår älskade vän!



1 kommentar:

  1. låter som du haft en bra dag trots allt..

    O din kompis verkar ha haft det tufft ett tag men jag hoppas att det vänder nu då när det är som du sa officiellt :)

    SvaraRadera