måndag 2 april 2012

Malmö i mitt ♥

Jag älskar att komma "hem" till Malmö... är så kul att träffa underbara vänner och strosa på stan!
Denna gången blev det tjejträff, shopping och massor med trevligt snack :)
Kom ner till Malmö på fredag kvällen, då planerade Lotta och jag maten och handlade.
Sen blev det massor med snack och vi kom i säng sent ... vid 2 -tiden :) Men gud vad mysigt det är!

På Lördagen så fixade vi desserten innan vi åke till stan, först blev det till Vellinge och fina Cilla´s butik... ZillaF Butik och blogg...kika här!, där hittade jag en underbar liten tavla :) Sen det blev Entré som fick stå ut med oss... hittade massor med trevliga saker där. Det blev smycke, läppstift, hår nålat, scarves mm.


Lunch hann vi ock så med på entré.
Sen bar det hem till Lotta igen och förbereda maten!

Anna kom först, sen Mari-Louise och sist men inte minst Åsa! Så kul!
Vi åt och drack gott och det blev mycket snackade, helt underbart!
Nedan lite bilder från kvällen!
Jag och Lotta kom i säng lite lagom på morgon kvisten...haha! 4,30 :)

Tack till er alla som förgyllde lördag kvällen och tack Lotta för all god mat!

Jag var uppe med tuppen som vanligt! ...eller nästan kl 9 sen kunde inte jag sova mer.
Åkte hem vid 16,30... var livrädd att jag skulle somna på tåget *fniss* hade väl vaknat i Karlskrona då :))
Chris hade gjort köttbullar till midag... super gott att få nylagad middag när man kom hem!

Oj vad helgen gick fort... skulle behöva en till i direkt anslutning till denna som gick!
Snart är det Påsk, konst, tjejträff och annat kul!
Nu... film med Natalie, Chris och Viggo!
Kram till alla



4 kommentarer:

  1. Vilken skojig tjejhelg du har haft.. :-)

    Entre,, det köpcentret tycker jag är värdelöst,, fanns inte alls nåt i min smak, när jag var dit. Men, det kanske har blivit annorlunda nu.

    Ha en underbar vecka.. // Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Du verkar ju ha haft det helmysigt!!!:-)

    Natti natti!

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  3. Ja, tack för en trevlig helg! Visst var det kul att träffas, Anna, Åsa,
    Marie-Louise, du och jag. Det får vi göra om./Kram Lotta

    SvaraRadera