söndag 8 april 2012

Härlig dag!


I dag har det blivit en härlig dag med sol och konst och mycket mys med familjen!
När vi ätit frukost så begav jag och Mikaela oss iväg på konstrunda i Åhus.


Vi gick i vackra Åhus, vi besökte Lars Ferm, Malin Nordström; MaNoLin, Curt Bjerneli - Björn Flygare, Gunilla Mann, Vivianne E Rosenqvist, Lilian Skoog, Lena Ekström Thomasson, Anna M Hansson.
Jag kommer presentera konstnärerna en och en sedan.

Vi avslutade med att äta årets första glass på pråmen!
Vi hade några gäster där som väntade på att vi skulle bjuda på något gott :)



Emily och Marcus hämtade upp oss vid Järnvägsstationen och sen bar det av hem och fika på en härligt god kladdkaka som Jasmine bakat. Till den hade vi rörda hallon och vispgrädde.


Sen blev det kubbspel och nu har jag fått maten på spisen.. det luktar ljuvligt av vildsvinsgryta här.


Jag fick även en fin fin påskpresent av Marcus och Emily...haha!


Jag fick igen för deras Adventspresent :P Diskborste i form av blomma och diskhandskar i rosa med blommor på :)
Ikväll blir det nog film och avkoppling!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina foton. Jag har inte tagit mig ut på konstrundan i år heller.....tokigt.

    Mysigt med glass utomhus. Så mysigt.

    KRAM

    SvaraRadera