torsdag 12 april 2012

GRAVID!!!???!!! Nähä du....


Nu vet jag att min bloglovin' fungerar utmärkt!
Så varmt välkommen nummer 18! Vem du nu än är

Follow Mayas Lilla Lusthus

Så klicka och adda mig gärna!


Nu är det strax jobb, jag hoppas jag mår lite bättre idag, ingen huvudvärk än i alla fall och mår inte lika illa.
Och tack till min söta svägerska som gjorde att jag skrattade hela vägen till sängen i förrgår när jag skrev på Facebook att jag mådde illa! Och Nej Catharina, jag är INTE gravid!!! Hahahaha!


Pssst, och kommer ordverifierar upp igen så tjoa till, nu har jag ställt den på NEJ åtskilliga gånger sedan i förrgår när jag upptäckte att den var på :( Och jag vill INTE ha den på min blogg!

Ha en underbar dag alla för det ska jag försöka!



2 kommentarer:

  1. Hoppas förbi å lämnar ett avstamp!!!!


    *KRAM

    SvaraRadera
  2. Kul att bli road :) hehehe.

    ha det så bra!

    SvaraRadera