tisdag 10 april 2012

Fungerar ej?????

Någon frågade varför min bloglovin' inte fungerade, men det gör den...
för häromdagen försvann en följare :(
Men nu har jag åter 17 st. Så välkommen nummer 17!
Men ni måste bli medlemmar där för att kunna få upp de ni följer... jag har hur många som helt på min upptäckte jag idag ...haha!
Men så himla smart sätt att hålla sig uppdaterad med vilka som har uppdaterat sin bloggar!

Follow Mayas Lilla Lusthus

Så klicka och adda mig gärna!
Pssst, och kommer ordverifierar upp igen så tjoa till, nu har jag ställt den på NEJ 3 ggr sedan i går när jag upptäckte att den var på :( Och jag vill INTE ha den på min blogg!

3 kommentarer:

  1. Jag vet faktiskt inte.. brukar besöka din blogg via endel inlägg du gör på FB..

    Tjusigt med Burberry rutor i bakgrunden!:-)

    Ha en fin dag!

    kraam Izabell

    SvaraRadera
  2. Jag trodde jag hade dig, men så var tydligen inte fallet...
    Men nu är jag följare av din blogg i alla fall. :) (Jag har också fått meddelande om att min bloglovin inte fungerar, men om man klickar på knappen som finns i sidspalten på min blogg, så gör det då det i alla fall. Problemet till min blogg, är att det liksom finns flera adresser man kan registrera sig på om man går in på bloglovin. - Och de flesta följarna är registrerade på fel länk... :/
    Jätteknepigt....!
    (Testa att skriva in hermansro, när du är inne på bloglovin, så får du se! - Det är helsjukt, och inte kan jag ta bort den felaktiga adressen heller... :( )

    SvaraRadera
  3. Jag får dina inlägg uppdaterat via Bloglovin. De kanske bara va någon som tyckte du va tråkig att följa ;)
    De där kommer nog att lösa sig.

    KRAM

    SvaraRadera