torsdag 26 april 2012

En ny dag... massor med utmaningar!

God morgon världen!
Jag vet inte hur jag ska komma igång idag... har haft många tankar och funderingar på vad som är viktigt.
Massor med oro, som jag skrev så har jag och gör fortfarande oroar mig för både Natalies och Jen's välbefinnande.
Jag vill att mina underbara barn och mina fina vänner ska ha det bra... känna trygghet och leva underbara liv!

Önskar jag hade ett trollspö som jag kunde vifta med och allt blev perfekt!

Men som sagt en dag i taget...

Vad händer annars?
Förrutom jag blivit besatt av pärlor... tycker det är så vackert!

Här kommer två favoriter.


Visst är dom snygga?
Morsdag snart ..*fniss*

Men nu jobba!
Puss på nosen alla sötisar ♥ 






4 kommentarer:

  1. Förstår dig, är väl så att man alltid (allafall jag) kommer vara tigermamma/ hönsmamma.
    Ha det bra kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan förstå att det snurrar. Allt man vill är att ens barn ska må bra.

    Snygga pärlor.....supersnygga.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. SMART drag att skriva de så hehe

    ha de bäst goa Maya!

    KraM

    SvaraRadera
  4. Pärlor hmm är det inte sån gamla tanter har så då måste det innebära att du har blivit en gammal tant nu då hihihi :)

    SvaraRadera