söndag 18 mars 2012

God morgon!


Det var en skön dag i går, vi gjorde inte många knop... varit en hektisk vecka för både Chris och mig.
Jobbat, möte, läkabesök och bäst av allt vänner på besök!
Läkar besöket gick bra, jag ska tillbaka igen om några månader. :)


I torsdags var underbara vännen Anne-Lene här! Så kul att ses, massor med snack och lite god mat... alldeles för länge mellan gångerna bara! Jag fick helt underbara presenter, en sjal hon köpt i Turkiet till mig svart , med sytt mönster i rött med paljetter! Super fin.
En jumper, ett matchande halsband och ... Spetstrosor *fniss* hur ofta får man det av en väninna? Men hon känner mig det märks va?
Tyvärr så när jag skull fotografera sakerna så la batteriet av på kameran, så jag hämtade andra kameran... och ja tack... det med slut! Bläää... så nu ligger två kameror på laddning!
Bilder kommer sen!
I går sov jag länge, kopplade av, var och handlade, tittade vi på film, åt gott... testade nya recept som kommer sen.



 Vad sägs om Balsamvinäger rostad potatis med Sparris med balsamicosås tomater till skinksnitzel? Gott var det kan jag berätta!
Avslutningsvis åt vi en jätte smarrig dessert! Gelé med jordgubbs Parfait Kaffe och en Baileys hasselnöt, så gott!


Så jag kan absolut inte klaga varken på den gångna veckan eller gårdagen.
I dag blir det lite trädgårdsarbete, tvätt och städ. Måste fixa med vad jag ska ha med mig till Stockholm; jag åker onsdag morgon tidigt och kommer hem på torsdag kväll sent! Så jag måste förbereda inför helgen, våra gäster hinner komma innan jag kommer hem.:)
Ska bli så kul att träffa Jörgen och Annette igen!

Men nu mer kaffe och så jag piggnar till ordentligt!

1 kommentar: