onsdag 18 januari 2012

Mitt i veckan blogg!


Så var det redan onsdag... nu börjar det snart hända en massa kul saker igen, vad säg som Kick off på jobbet... Nya friska tag för 2012! 50-års fest för finast Annika ♥
Annika och Mini ♥ har kommit, dags att planera in något. Ska bli så kul att ses och höra allt om deras kryssning!

Annars förflöt gårdagen hyffsat! Läste ut min bok, så nu måste jag hitta en ny. Nummer fem för i år!

Idag blir det jobba och sen hem och fixa lite sen bara koppla av! Behöver det. Chris kände sig lite bättre i går, men feber än :( Håller tummar och tår att jag och Natalie inte blir smittade.

Men nu... Jobbedags!
Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Vänta lite nu.. nummer 5 för i år??
    Jösses vad du är duktig!!

    Ha en fin dag <3
    Kram

    SvaraRadera
  2. Man behöver lite roligt denna tid på jobbet, värsta tråkiga tiden.
    Du är en riktig bokmal, de hade nog tagit ett halvår för mig :)
    Kram från Anna i marmaris

    SvaraRadera
  3. Det låter som en bra idé! klart att vi måste träffas!

    SvaraRadera