torsdag 22 december 2011

Sista jobbedagen och


den är halv ... för sen blir det julbord med massor med gott!
Dottern kommer och hämtar mig efter jobbet så ska vi fixa lite och umgås! Mysigt :)
Sen är man ledig i 3 dagar...i år är det ingen semester till jul och nyår, får hoppas på nästa år :)
Tur man tycker det är roligt att jobba :)
I kväll ska jag slå in de sista av julklapparna och fixa lite julgodis. På fredag ska jag rulla 2½ kg köttbullar tänkte jag, Chris ska koka knäck och vi ska ha ungdomarna på middag! Dock inte julmat!
Men lite julinspirerat blir det!
Men nu ska jag fixa till mig och ge mig av!
Tjingeling!

9 kommentarer:

  1. God Jul och Gott Nytt År önskar Janne o Lilly !

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar en hel dag idag, men sen så har jag ledigt 4 dagar iallafall, inte heller ledig i mellandagarna. Har skrivit upp mig ledig efter nyår och fram till 9 januari, men får se hur det blir med det.

    Ha en fin dag. Jag ska också göra julgodis och köttbullar nu innan julafton. Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Låter som du har en massa kul omkring dig :)

    Njut och ha en riktigt god jul :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. God Jul på Dig,, Fick du min MMS?? fniss!! Stor kram på dig!!

    SvaraRadera
  5. Det finns 2 nya bloggar på min hehe

    SvaraRadera
  6. Mysdag helt enkelt!! Snart går jag för julen, ledig i morgon men sen jobbar jag mellandagarna. Åker dock till Götet i januari (vovmässa o bloggträffen) så det blir några dagar ledigt då i stället.

    Önskar en underbar julhelg till dig o de dina!! Julkramisar i massor!

    SvaraRadera
  7. Då hoppas jag din sista halva jobbdag vart underbar! Kram

    SvaraRadera
  8. Som mig ungerfär.. och tur att man trivs på sitt jobb:-)

    Kraam söta Maya! <3

    SvaraRadera
  9. Hoppas att det smakar och att du får massa skön vila på din ledighet!
    PUSS

    SvaraRadera