fredag 16 december 2011

Så var det fredags mys igen ...


Jippi fredag!
Myyyyyyyyyyyyys fredag... idag blir det god mat (laxfilé med sparris och kräftstjärtar är det tänkt) och ett glas vin ikväll skulle jag tro.
I morgon lagar Natalie och Viggo mat ... nice. Då ska jag fixa lite julgodis, vi har en ide om en ny sorts godis :) Spännande.
Julkorten är fixade.
Och Nattis hus fixades i går så det blev julstädat!
Mysigt.

Och i går fick jag min fina vinst från Tant Marit! ♥


Super lyxig krydda ... doftar verkligen ljuvligt!
Kul grandoft hus hus och hem, läppbalsam, hand desinficering med vaniljdoft och en doft "gran" med grandoft till billen :))))
Nu kan det lukta jul där med :)
Men nu..jobba :)
Ha en underbar dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Ja detta fredagsmys. Jag genomlider enbart för barnen skull ha ha

    Hoppas du får en underbar fredag nu vännen Kramar

    SvaraRadera
  2. Hur dags ska vi komma på middag idag? ;-)

    Vilken underbar rätt ni ska ha...

    SvaraRadera