torsdag 29 december 2011

God morgon!


Hesheten börjar ge sig sakta men säkert... haha, så snart är allt tillbaka till vanligt igen!
jag gick i alla fall och la mig i tid... kan det va det som gjorde susen med halsen tro :))

Och nu är frågan hur jag ska få med alla deserter som jag vill dela med mig av? Får väl köra en i timmen eller nått. Och I morgon får det bli lite varmrätter :)
Omöjligt att klämma in dem annars...

Vi ska få en härlig meny hemma hos väninnan på nyår, 
Hummer till förrätt, marinerad fläskfilé med hemlagad bearnaisesås till huvudrätt och hemmalagad Citronfromage till dessert ... visst låter det bra?
Vad ska ni ha?
Detta är första gången på 8 år som vi inte ska fira hemma... blir ovant men kul :)
Men nu är det dags att sätta fart och åka och jobba!
Ha en underbar dag alla fina  

Snart är det dags... 2012 anländer!

4 kommentarer:

  1. Måste säga att jag är impad av din konstfulla bild. Snart är 2011
    påväg att spolas ut i havet.

    Allt gott till dig! Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Låter bra med vardagens intåg, men guuuud så skönt med pyjamasdagar

    SvaraRadera
  3. Hos oss blir det mannen som lagar mat.
    *Han ska till förrätt bjuda på en sådan där grön ärtsoppa med champange i....vet inte vad det heter. Till varmrätt blir det ankbröst med rödlöksmarmelad och gräddpotatis. Desserten står gästerna för. Skulle tro att det blir någon smarrig rätt.

    *Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  4. Den Nyårs-middagen går inte av för hackor...här blir fläskfilé också...marinerad i rökt honung, kalasgott! Kram

    SvaraRadera